Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Wednesday 20 August 2014

MEGA SALE | Novel Preloved 50% Discount !

ASSALAMMUALAIKUM

Mesti ramai yang minat novel sweet-sweet loving kan? Dan ada juga di antara mereka yang sanggup berhabisan demi membeli novel prelove bagi yang berkemampuan tetapi tidak bagi yang kurang berkemampuan sebab Nina faham harga novel ni kengkadang mahal sampai ada yang cecah ratusan ringgit ..

Dan disini Nina nak inform kat korang terutamanya pencinta novel dan komik, korang tak perlu risau pasal harga novel yang korang idamkan sebab salah seorang rakan blogger Nina, TYA SALMID ada menjual novel prelove dengan separuh harga sahaja .. What?? Separuh harga?? Ya separuh harga .. Macam mana nak booking? Nak usha dulu boleh tak? Haa mesti lah boleh .. Dan korang boleh usha novel-novel tu kat Instagram TIASALMIDNOVELIS .. 

 Tia Salmid Novelis
Jangan lupa follow sekali .. 

Tya nak let go novel yang pernah dia beli dan jualkan semula dengan separuh harga .. Nak tengok keadaan novel tu elok ke tak korang boleh tengok kat instagram TiaSalmidNovelis atau click je gamba diatas ..

Tak banyak novel dan komik yang Tya upload sebab masih baru lagi dan korang boleh tanya direct kepada Tya tentang novel yang korang cari sama ada melalui facebook Tya Salmid atau melalui WhatApp ke 0182471931 (Tya) .. Mana tahu kan novel yang korang idamkan selama ni boleh dapat dengan harga runtuh 50% Discount dan Tya juga merupakan pencinta novel .. Pengeposan akan dilakukan pada setiap hari RABU sahaja (^_^)

No comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)