Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Wednesday 27 August 2014

PERSONAL | Diary Persahabatan

ASSALAMMUALAIKUM

Sekian lama menyepi dari update tentang personal, sekarang aku nak update pasal berharganya sebuah persahabatan .. Ye aku hanya manusia biasa tak lari dari kesilapan aku dengan perangai aku yang kengkadang annoying bawak kepala sendiri je kan .. Kadang putus sahabat kita dek kerana suatu permasalahan sama ada yang besar atau yang kecik ..

Dah lama aku nak update entri khas ni untuk Tengku Syukri yang aku teringin nak minta maaf sangat sebab aku hanya dengar dari sebelah pihak je .. Tak memasal aku blame kau hidup-hidup .. Masa kat melaka tu aku nak face je say sorry kat kau .. Tapi tak terucap pulak .. Masa kau eksiden lepas SBB tu aku agak la menggelabah takut tak sempat nak say sorry kat ko :3

Kedua, aku nak mintak maaf dengan Brado Kapak .. Aku tau masalah kita ni memang besar sangat sampai aku pun tak tau ape nak buat .. Benda memang dah lepas tapi aku taknak ada pape masalah dengan kau .. Kau memang tak tahu apa-apa punca sebenar sebab aku terpaksa diam dan terpaksa tipu dan biarkan kau blur kenapa aku buat hal tetiba .. Sedih aku mak kau call mak aku masa raya hari tu .. Sampaikan kat parents kau aku minta maaf ..

Ketiga, Ainaa Roseberry .. Kitorang dah settle dah .. Takde masalah ape pun cuma salah faham dan terasa hati je ..

Aku publish je post ni .. Aku unblock Tengku Syukri & Brado Kapak .. Aku tak suka bermusuh macam ni even aku tau punca dari aku yang mudah sangat nak main block orang .. Aku minta maaf sangat-sangat .. Terpulang kat korang la nak maafkan aku .. Hope sempat la korang maafkan aku ea .. Ikhlas dari hati kecik aku ni takde sape pun yang suruh aku yang nak sendiri :)


3 comments:

  1. nina tak minta maaf ng lisak -_-

    ReplyDelete
  2. syukur kepadaNya .. buang yang keruh ambil yang jernih.

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)