Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Saturday 6 September 2014

PANTUN | Kipas Kesayangan Hamba

ASSALAMMUALAIKUM

Bhahaha siang-siang buta ni Nina rasa macam nak berpantun pasal kipas kesayangan Nina ..  Jom Baca ..

Kipas kesayangan Hamba
Kipas kesayangan hamba nama diberi,
Ketika blackout kaulah yang aku cari;
Tiada apa yang boleh ganti,
Ketika ku panas kau menabur bakti.

Kipas kesayangan hamba milik Nina Nieyna,
Warna merah warna utama;
Ketika kipas letrik hilang fungsinya,
Kau lah harta pertama yang aku raba.

Kipas kesayangan hamba berpolka dot putih,
Satu kelemahan yang aku tak boleh;
Ketika mengipas aku mudah letih,
Inilah moment yang buat aku sememeh.

Kipas kesayangan hamba material nya kayu,
Di atasnya di hiasi dengan kain bling-bling;
Masa aku susah memang la aku iloveyou,
Masa aku senang terlipat kau aku baling.

Nota Jari | Jangan ganas-ganas pakai barang kang rosak masa perlu tercari-cari .. hee

No comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)