Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Tuesday 16 September 2014

WEB KELAB BLOGGER BEN ASHAARI DIRASMIKAN

ASSALAMMUALAIKUM

Alhamdullillah, walaupun Nina baru lagi dalam #KelabBloggerBenAshaari ni tapi Nina dah sedia maklum bahawa KELAB BLOGGER ping blog yang kini mempunyai seramai 23,152 ahli setakat ini telah lama ditubuhkan sejurus blog ABG BEN dilahirkan pada tahun 2009 .. Nina ni boleh dikatakan new babyborn lagi la dalam group tapi Nina nampak sendiri ikatan sesama ahli bagaikan adik beradik .. Bukan calang-calang blogger yang ada kat dalam group ni tau .. Tapi tiada istilah retis tiada istilah otai tiada istilah puak .. Jangan salah faham ..

Hashtag #KelabBloggerBenAshaari juga telah tersebar dengan luas macam yang kita nampak kat pesbuk ari-ari tu .. Tapi jangan salah faham lagi .. Bukan Abg Ben yang nak naik sensorang dengan bantuan blogger lain tapi kitorang yang minta tolong kat Abg Ben dan Abg Ben juga tak lokek curahkan ilmu biar sama-sama maju dalam dunia blogging .. Takdenye istilah pentingkan diri .. Kalau korang dah fikir negatif korang patut kecewa .. Bak kata KAK SUE IZZA, join kelab Abg Ben ni tiada istilah JOB, DUIT atau NAMA semata-mata .. Harap dihalalkan ilmu yang diajarkan kepada kami ye Abg Ben ..

Dan sekarang, laman web rasmi KELAB BLOGGER BEN ASHAARI telah pun dipublishkan .. Dan dikendalikan sepenuhnya oleh HAFIZ RAHIM ..

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
 KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
SINCE 2009
Click logo untuk masuk ke web rasmi ..

Selain itu, instagram rasmi Kelab Blogger Ben Ashaari juga secara rasminya telahpun ditubuhkan selepas web dirasmikan ..

 INSTAGRAM KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Click gambar untuk instagram @kelabbloggerbenashaari .. Jangan lupa untuk follow sekali ..



Click banner untuk join ping blog group KELAB BLOGGER bagi memudahkan anda ping artikel dan blog anda ..

" BUKAN SEKADAR BLOGGER "

4 comments:

  1. terbaikkkk..semoga terus berjaya sebagai blogger, tak kira yang lama mahu pun yang baru

    ReplyDelete
  2. Baru tak baru..masih dok belajar tntg blog2 ni..tak berapa nak pandai sngt...

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)