Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Wednesday 17 September 2014

PERSONAL | Habit Nina Nieyna

ASSALAMMUALAIKUM

Takde benda aku nak story tapi dah lama tak update personal ni .. Habit aku ni, aku jenis suka dok dalam bilik 24jam dan keluar bilik untuk keperluan je nak makan ke whatsoever la .. Nak ke ruang tamu memang susah ape lagi nak keluar merayap mana-mana .. Blog aku ni tak berupdate so kalau nak fokus pada info je memang payah aku nak cekau sebab menipu tak pernah kopipes ye dak? Aku dah malas nak buat keje tu kat blog aku ni ha .. Bek aku update pasal diri sendiri je .. Hahah ..

Rutin harian aku, pergi kerja dan balik kerja selagi takde hal yang membuatkan aku keluar dari bilik memang aku takkan kluar .. Nak kata pemalu pun tak jugak .. Segan ade la sikit .. Nak kata anak mithali jaga diri pun tidak .. Tapi sebenanrnya aku lebih suka melepak dengan gadget aku yang tunggu masa lagi tu nak arwah tu .. Gadget mana? Lappy la opkos .. Patah weh kaki skrin .. Tapi elok je hidup kadang kalo tercabut tu menggelabah jugak aku .. Aku ni kalo dah relax, relax sangat tapi kalo dah menggelabah siap la .. Haha ..

Kat opis lak aku sorang koje .. Opismate aku dah sambung study kat USIM .. Aku ni pulak nak sambung ke tak aku pun tak tau .. Memang aku keje sorang la citer dia .. Back to normal bak kata omputeh .. Tapi aku lagi suka blogging sebenarnya sebab tu aku detim dengan gadget 24jam .. Kelebihan ngadap gadget ni kalo dah ada pape hal emergency aku sentiasa ada so teramat mudah nak cari aku .. Contoh makcik aku nak call mak aku tak dapat dapat, macam biasa aku lah orang utama yang kedua makcik aku cari .. Haha ..

Eh panjang pulak karangan aku kali ni .. Jangan pelik dengan kata ganti diri yang aku guna .. Yela kejap NINA kejap AKU sampai biol dok pikiaq .. Bab personal aku lebih selesa ber 'aku' je dan kalau review aku lebih suka ber 'Nina' .. Tak tau la kenapa .. Masing-masing ada cara dan gaya tersendiri yedak? Jangan risau aku chill je orangnya kengkadang garang jugak .. Haha ..

Okaylah sampai sini je .. Kbai ..


7 comments:

  1. hehehe.. serba sedikit boleh tahu tentang nina , suka gajet rupanya.... hehehe

    ReplyDelete
  2. laaaa... gila rupanya.. eh eh.. gila gadget :P hahaha larikkk

    ReplyDelete
  3. hahahaha..okay lawak nina..tergelak yaya baca tang menggelabah tu..
    yaya pun sama..kalau time menggelabah tu rasa macam nak makan penampo.. padahal tak de pape pung..kih kih kih

    ReplyDelete
  4. gila gadjet rupanya...patutlah ada monopod panjang macam galah... haha

    ReplyDelete
  5. suka memerap dlm bilik? wahh, jarang anak dara tak kuar bilik skg ni. hehe

    ReplyDelete
  6. aiyaakk..takboleh nak menerap lama2 dlm bilik

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)