Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Monday 6 October 2014

Contest My Lense Story - Kreativiti

ASSALAMMUALAIKUM


click banner untuk join!

Sepanjang Nina snap gambar berselpi sakan tak pernah lagi Nina cerita 'the making of' bak kata org ataupun cerita disebalik tabir gambar yang Nina snap selama ni .. Jadi Nina ingin story molly cerita disebalik gambar yang Nina snap ni .. Eh eh gambar ape tew?? Haaa sekeroll la ke bawah ..


Teddiaaa .. Ini yang dah siap punya .. Nina nama kan benda ni Nama Pada Bintang Kertas (Click untuk melihat tutorial nya okayy) .. 

CERITA DISEBALIK GAMBAR

Macam yang Nina story pada entri Nama Bintang Kertas tu, Nina buat sebab bosan tak tahu nak buat ape .. Tangan Nina ni memang suka buat benda yang cecomel macam tu ha .. Walaupun macam takde pekdah je pada nama tu tapi proses pembuatan nama bintang kertas ni memerlukan ketekunan dan kesabaran yang tinggi .. Sebab nak kata senang takde la senang .. Asal rajin la senang cerita .. Idea nak buat tu bila satu sel otak tetiba berhubung mula la berkembang meletup-letap macam popcorn .. Nak buat lebih lagi boleh tapi bahan takde dan nanti akan nampak crowded pulak .. If nak tambah sikit-sikit okay je .. 

Dengan tekunnye Nina buat dan .. TADAAAAA .. Itu laa hasilnya .. 
My Lense Story | Mulakan sesuatu dengan imaginasi, praktikkan dengan bahan yang sedia ada, sentiasa berfikir, tekun, sabar dan rajin untuk menjayakannya .. Hasilnya? Insha Allah akan memberi kepuasan pada diri dan serba sedikit akan memberi impak dalam kehidupan .. Contohnya dalam perniagaan .. Teruskan berjuang jika ianya mendatangkan manfaat pada semua :)

Mini Contest My Lense Story ini dianjurkan oleh kizmyself, dengan kerjasama Pingje.Org, Blog Melayu Terkini, Media Info


3 comments:

  1. Ninak.. Nak gak nama kat bintang :)

    ReplyDelete
  2. cutenya bintang2, da lama shad tak buat bintang2 ni..
    http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/10/contest-my-lense-story-kaulah-teman.html

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)