Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Sunday 12 October 2014

Gigi Aku Dah Kenapa ???

ASSALAMMUALAIKUM

Tak tahu la kenapa dalam seminggu ni gigi graham kanan kalau makan benda manis kompom sakit .. Nak makan makanan peberet pun tak boleh dah sekarang .. Kalo nak makan jugak kena kunyah guna gigi blah kiri je .. Adoi hilang dah nikmat mengunyah makanan :'( 


Tengah dok mengunyah bende ni tadi, tetiba gigi rasa macam kena korek .. uiiii sakit ooo .. Nak jumpa doktor gigi fobia .. Yela maunye tak .. Dari zaman sekolah rendah lagi asal doktor gigi datang sekolah dengan van klinik gigi bergerak je gigi aku la yang memang tak sah kalo tak kena tampal .. Tang tampal aku tak kesah lagi .. Tang korek tu Masha Allah ngilu baq anggg .. Nipu la kalo aku tak menangis .. Sabo jela .. 

Tahun lepas konon nak pegi klinik gigi nak bersih kan gigi or putihkan gigi .. Tau tak ape doktor gigi tu cakap bila masuk dalam bilik tu? Doktor kata "Gigi awak dah takpayah cuci .. Tapi kena tampal sikit je ni" .. WHAT?? Apa salah gigi? Mengapa diperlakukan sebegini? Aku datang nak bersihkan gigi bukan nak tampal .. Itu last aku pergi serah diri kat klinik gigi .. Kali ni serik aku .. Mang tak aaaaaa~

*Terjah Sini >> Kelab Blogger Ben Ashaari

4 comments:

  1. haha..owh rupanya nina serik dah jumpa doktor gigi ..lain pulak anak2 dara pcl, suka je..nak selalu gi check gigi dia :)

    ReplyDelete
  2. huhuuuu... Tak pernah kine tampal gigi lagi.. Tapi bace tang NYILU tu memang tak best la.. kurang kalsium ni... kihkihhhhh

    ReplyDelete
  3. sama la kita nina..serammm gilak mo check gigi..adui..ngilu kalau dikorek2.. tidakkkk..larii...hahaaha

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)