Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Monday 19 May 2014

Review | TOTAL IMAGE SMELLY-NO-MORE

ASSALAMMUALAIKUM

Dalam pelbagai masalah yang terjadi, salah satu diantaranya apabila permasalahan tersebut melibatkan ahli keluarga .. Sehingga ada jenis manusia yang terencat akal lebih memilih pasangan dari keluarga yang jauh lebih menyayangi diri mereka serta membesarkan mereka .. Dulu aku juga seperti itu tapi aku bukan type yang hardcore sampai nak memberontak gila piggy .. Now aku lebih celik bahawa apapun yang terjadi kita tidak berseorangan , kita ada ahli keluarga especially ibubapa yang akan menjadi insan pertama yang akan menghulurkan bantuan kepada kita seikhlas hati tanpa mengharapkan apa-apa balasan asalkan kita bahagia, aman, sihat dan sejahtera .. Kita sebagai anak memang kepala tau nak enjoy je nak happy je sedangkan setiap gerak geri kita derhaka mana pun kita ibulah insan yang pertama akan memaafkan kita .. Dan bapalah yang akan berusaha mencari jalan untuk membantu kita ..

Google
Tapi aku nak bagitau apa yang aku cakap ni takde kena mengena dengan entri yang aku nak tulis .. Haha .. Actually aku nak buat review pasal deodoran TOTAL IMAGE SMELLY-NO-MORE  yang Blogger Muja pernah promo suatu ketika dahulu .. So aku pun try la nak tengok sejauh mana keberkesanannya tu .. Lagipun aku jenis tak berpeluh sangat so bagi aku so far so good la ..


Inilah dia deodoran garam mineral semulajadi berbentuk kristal .. Cara penggunaan, kalau aku, aku celup dalam air pastu pakai je terus .. Haha .. Yang penting kena basahkan atas tu then roll kat tiyak korang .. Kalo nak senang lepas mandi terus pakai .. Tak melekit tak berbau dan cepat kering .. Sambil-sambil tu ianya akan menghilangkan terus bau tiyak korang .. Bagi yang ada masalah bau badan tu boleh try .. Untuk aku memang berkesan la setakat ni .. Deodoran aku melambak lambak aku rasa dah boleh bukak kedai deodoran agaknya tapi yang ni memang nombor 1 la .. Senang nak bawak ke mana-mana sebab benda ni kecik je .. Tapi satu je persoalan yang sering bermain di fikiran aku .. Benda ni memang tak reti nak habis ke? Aku  pakai hari-hari turun kerja memang tak pendek-pendek benda ni .. Maintain je sama macam mula-mula aku beli kat Watsons dulu .. Dah lah tinggal satu je masa tu .. Laku bebenor .. 

Tapi kann .. Satu je nak bagitau, lepas cukur tu kalo korang pakai terus deodoran ni insha Allah cepat sembuh .. Pedih tu memang lah kan .. Relax la .. Haha .. Malu lak rasa tapi tu lah hakikatnya .. Cepat sembuh mungkin sebab garam kot .. 

Ini adalah testimoni dari aku sendiri .. Aku hanya mampu menyatakan So Far So Good .. Tak ada masalah untuk aku .. Memang puas ati .. Tak silap harga masa beli tu dalam RM16 mcm tu la . Berapa posen tu tak ingat .. Tapi berbaloi-baloi .. Hehehe .. Selamat mencuba ~


2 comments:

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)