Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Saturday 3 January 2015

Modified Kalendar Sendiri

ASSALAMMUALAIKUM

Susah gila kalo kerja takde kalendar ni .. Hadoi .. Sana sini cari kalendar .. Yer memang banyak .. Tapi aku nak yang boleh berdiri tu senang nak selak selak .. Kat kedai banyak kalendar spesis gantung kat dinding .. Bila dah masuk 2015 aku dah stress takkan nak tengok kalendar kat fon lak .. Asal nak tengok tarikh je paksa jari bershuffle .. Malas la aku ..

Nak dijadikan cerita .. Khamis minggu lepas time aku habis rehat ontheway nak balik opis aku tenung je kalendar cina yang hok kecik tu kat kedai uncle india .. Yang uncle india tu pulak tenung aku balik blur tengok aku blur .. Dalam hati aku berbisik manja, "Kalaulaaa kalendar ni spesis kalendar stand kompom aku dah grab dari bulan lepas lagi" .. Pastu tah celah mana idea aku muncul .. Aku pun beli jela kalendar yang cina kecik tu .. Alaaa singget je ponnn .. Tau ape aku buat? Haaaahahaaa ..




Aku suka kalendar cina ni sebab siap ada tarikh islam segala jenis perayaan dan cuti ada .. Complete la bak kata moyang aku .. Kalo cenggini punya gaya 10 tahun guna 10 kali tukar kalendar pun tarakk hall .. Tapi rabak la tempat yang kena stapler tu kahkahkah ! 

Problem solved !!

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

2 comments:

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)