Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Sunday 4 January 2015

Pestime Lesen Mati

ASSALAMMUALAIKUM

Jujur aku katakan .. Lesen aku ni P lagi sebenarnya .. Eksiden banyak kali dah .. Tapi paling teruk hujung tahun 2013 sampai rebah di atas jalan bersama moto kriss milik daddy  bersama kecederaan di kaki kiri dan meninggalkan parut kekal .. Sakit tu terasa selepas beberapa jam eksiden .. Bengkak gila rasa macam nak jerit melalak lalak haha .. Daddy pesan awal-awal jangan sampai eksiden nanti lesen kena gantung ke kena tarik balik tah sebab lesen aku P lagi ..


So macam biasa aku kan newbie .. 31hb Disember 2014 adalah tarikh tamat P aku .. So genap 2 tahun .. Takut jugak kalo lesen ditarik sbb bukan sekali dua aku langgar orang wakakaka .. Cilok sana cilok sini mau tak terlanggar sampai la aku kena langgar tu yang rebah ke bumi tu .. Baru rider yedokkk? hahaha .. 

Jangan merempit ye ..

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

1 comment:

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)