Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Wednesday 3 December 2014

Bila Mesin Photostate Buat Hal

ASSALAMMUALAIKUM

Aku tak paham kenapa mesin potostet tu tak suka aku ke cane .. Bukan aku je bos aku potostet pun berbekas hitam jugak .. Aiyoyoyoyo ammaaa appaaaaa yenna deyyy ??? Selama ni aku jaga kau aku topup kertas kat drawer kau tak pernah kurang tapi ape lagi yang tak cukup sayam ? Yela aku tau aku kasar jugak kadang dengan kau sampai kau jem banyak kali tapi jangan la majok sampai macam tu sekali .. Kau tau tak benda yang aku potostet tu semua penting .. Tulun laa paham sayam .. Ko tak kesian ke kat daddy ko dalam sebulan sampai 5 6 kali datang jenguk kau .. Tapi aku tak paham kenapa bila daddy ko datang nak rawat ko je ko jadi elok pulak .. Ko nak balik ke sayam? Rindu rumah eaa .. Ke rindu kilang time kau dilahirkan mula-mula?


Eh ehhh ..Terluah perasaan pulak .. Adoi .. Kalau lah dia benda hidup dah lama aku slowtalk .. Kalo aku slowtalk pun akan ku pastikan orang takde kat opis .. Malu la mak nokss .. Kang orang kata mak gilo cakap sorang-sorang .. Padahal tengah praktis sajak *erkk ! krik krik .. Ok lah tu je .. Daddy ko kata ada benda rosak dalam badan ko tu tapi aku tak tanya lak ape benda .. Daddy ko tanya kak Nadia Elena aku ni garang ke tak .. Errr .. Aku tak peramah sangat sebab aku ni takde idea nak bercakap speechless je tapi menyengih jela manjang .. Kahkah .. Btw daddy ko ensem *Zzzzz ..

Semoga cepat sembuh mesin potostet sayam .. Perkhidmatan mu amat amat diperlukan .. Kau merupakan salah satu aset penting dalam pekerjaan .. Jangan buat hal lagi lepas ni .. Hope kau baca blog aku ni *tak habis-habis meroyan ..

Ok baii :v

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

3 comments:

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)