Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Sunday 7 December 2014

Hadiah Dari Peminat Misteri

ASSALAMMUALAIKUM

Wah wahhh .. Nak dijadikan cerita .. Aku ni jarang dapat hadiah best best dari peminat .. Selalu dapat hadiah maki dan bash je sebab tak layan dan menyombong haha .. Bukan sombong tapi aku memang tak reti layan orang yang aku tak kenal atau stranger bak kata omputeh .. Kalau aku balas tu maksudnya korang memang aku selalu nampak kat newsfeed aku ..

Nak kata misteri tu takde lah misteri sangat sebab kenal dia masa dia buatkan hadiah yang sama kat kak Emas Putih aritu .. So kak uzu promote dia update kat blog dari situ la kenal En Ceghap ni .. Dia sangat la kreatif .. Jom tengok apa dia dah buat kat gambar aku .. Sabooo jela .. Huwawawawa :v


Ini lah gambar asal aku .. Dan telah di ubah menjadi .............

        

Agak terkejut bila tetiba En Ceghap pm fb aku dan bagi gambar ni .. Hahaha .. Homai thanksss teramat .. Susah susah je buatkan .. Sobs sobs .. Dia bagi yang alien dulu agak terbeliak jugak mata aku nengoknye .. Aku dah blur seraya berkata, "Amende ni?" .. Kahkahkah .. Maaf saya memang loading ..

Yang tang alien tu takley blah tapi antara dua gamba ni aku pilih alien la opkos sebab aku suka benda pelik ni .. Aku ni pelik taukk still nak ngorat lagi ke? Hahaha .. Jangan laaa sebab aku tau kalo bercinta dengan aku korang takkan mengecapi nikmat kebahagiaan bercinta dan mengenali apa itu cinta sesama manusia yang sebenar *Sila muntah ..

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

6 comments:

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)