Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Tuesday 23 December 2014

WALIMAH | Dari Muar Ke Klang

ASSALAMMUALAIKUM

Fuhh .. Pertama kali aku nak bermukkadimah satu perenggan .. Aku kecewa sebab tak boleh attend majlis kahwin exhousemate aku kat belah utagha .. Aku just boleh wish dari jauh je .. Sedeyy beb .. Tapi kali ni aku travel dari muar ke klang untuk attend majlis kahwin exhousemate aku lagi sorang .. Satu walimah aku tak boleh pegi , walimah kali ni aku dah janji nak pegi .. Tak kira .. Aku kalo dah nekad memang aku akan pegi jugak .. Hahaha ..

Dedua yang dah kawen ni merupakan member satu bilik tilam sendirian berhad sebelah sebelah dan salah sorang antara yang selalu bergaduh dengan aku dan sorang lagi aku selalu curi bantal dia time tido .. Wakaka .. Siyes tak sengaja .. Bila bangun je tengok aku dah pelok bantal dia kahkahkah ! Kena sound banyak kali pun aku buat lagi sampai habis study ekekeke ..

Okay berbalik pada topik asal .. Aku rindu gila zaman satu rumah ngan dorang yang total 7 orang termasuk aku .. Dan bila aku dah kecewa takley datang yang member blah utagha punya walimah so aku datang yang kat klang .. Majlis tersangat laaa meriah weh .. Seronok gila .. Family dia pun sporting habis .. Terbayekkk !!

Meh aku lanje sikit gamba di sekitar majlis ..






Mahap laa gamba lauk aku tak sempat nak ambik .. Sobs sobs .. Meh layan gambar pengantin plak .. 2 pasangan tauu .. Hahaha ..


Haaa .. Exhousemate aku pengantin baju kaler coklat tu .. Yang pengantin perempuan baju hijau tu adik dia .. So yang kawen adalah 2 beradik perempuan .. Omeyy je .. Turn aku lak tunggu jodoh jatuh dari langit .. Bhahahahaa !!

Sebelum bersanding aku sempat lagi selpi ngan dia .. Nak layan gamba selpi aku tak? Kalo taknak pon aku letak jugak .. Kesah pulak .. Hahaha ..


Papepun barakallah aku ucapkan pada kedua dua pasangan pengantin Nisa ❤ Eddie dan Jieha ❤ Daniel .. Hope korang berbahagia hingga ke jannah serta dikurniakan anak yang soleh dan solehah .. Amin ya rabb ..

*Psst .. Nisa dah nak jadi mummy .. Alhamdulillah cepat rezeki dia .. Hope sihat kedua dua mummy dan baby .. 

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

1 comment:

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)