Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Wednesday 1 January 2014

Perubahan 2014

Assalammualaikum .. Wah pejam celik pejam celik kita dah pun melangkah masuk ke tahun 2014 .. Terasa tua diri ini .. Dah lama tak hapdet blog sebab tiada idea dan selalunya entri kat blog Nina ni lebih kepada personal .. Bermula tahun 2014 ni Nina akan ubah cara blog Nina untuk lebih ke arah publicy yang mana Nina akan hapdet entri yang berkenaan dengan berita, isu semasa, kecantikkan dan sebagainya untuk mengembangkan lagi blog Nina yang privacy kepada public .. Ingin Nina tegaskan Nina tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang komentar yang berkaitan dengan politik dan perpecahan serta debate oleh mana-mana pengomen .. Hanya sekadar perkongsian informasi dan komen yang murni amat di alu-alukan .. 

Panjang bebenor syarahan den .. Lagipun Nina still lagi dalam proses belajar dan tersangat baru dan baby dalam arena blog .. Ribuan terima kasih kepada rakan blogger Khairul ZamriPokcik PesalBrado KapakEmas PutihSyukri Tahir yang sudi memberi tunjuk ajar dan peluang kepada diri ini yang tak seberapa walaupun kadang-kadang den ternakal jugak kenakan deme terutamanya team Dot Media Network .. Sobs Sobs .. Maaf ek .. hee .. 

Ape pun Nina ingin mengucapkan selamat tahun baru kepada semua insan yang mengenali diri Nina ni .. Semoga menjelang 2014 akan membuatkan diri kita terus bersemangat untuk menjadi yang lebih baik dari sebelumnya dan semoga kita semua sentiasa berada dalam redha dan berkat Allah S.W.T ..

Credit | Google

Nota Jari | Nahh calendar 2014 .. hehehe .. Cantek la calendar ni .. 

6 comments:

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)