Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Friday 7 November 2014

Air Ni Dah Kenapa ??

ASSALAMMUALAIKUM

Aduii aku paling geram la kalau situasi macam ni .. Aku pelik betul la .. Asal malam je takde air asal malam je takde air .. Eh apahal ? Notis ape pun tak dapat tetau memalam aku tengah lapoo nak cuci tangan bukak paip air lak tak keluoo .. Tulun la jangan macam ni .. Kalau saat saat emergency maunye tak histeria ..

pokcik google
Sama jugak macam letrik .. Tengah syok tido ni tetau black out .. Berpeluh tu takyah cakap la .. Stress aku baru nak mimpi jadi model terlajak laris tetau dah kepanasan .. Musnah mimpi indah aku .. Yang muncul bunyi nyanyian nyamuk .. Tengah malam bertomoi ngan nyamuk .. Dalam gelap boleh la ko menang kan .. Tentu2 aku tak dapat cari ridsect .. Berjoget la puak nyamuk time tengah blackout .. Murah rezeki sedut darah aku .. Grr ..

pokcik google
Letrik takde takpe .. Powerbank ade .. Haha .. Tang air tu aku takleh betol la .. Adooii mak .. Ampuni aku Ya Allah .. Dugaan tu .. Pihak Syabas tolong bagi notis please .. Jangan macam ni kesian kat penduduk ..

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

2 comments:

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)