Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Friday 7 November 2014

Setelah 3 Tahun ...

ASSALAMMUALAIKUM

Pilu rasa hati .. Anak kesayangan yang dah lama berkhidmat dengan aku dari zaman aku belajar lagi sekarang dah arwah .. Tersadai la babyboo aku kat atas katil .. Aritu dah repair tapi macam takde hasil je aku tengok .. Tak sampai sebulan lepas repair luka lama yang hanya luka tu patah terus .. Bukan patah lagi .. Tercabut baq ang .. Mau tak menggelupur aku pasang balik .. erghh ~


Bukan salah lappy aku yang mudah rosak tapi aku ni yang ganaih sebenarnya .. Aku pun tak tau la kenapa .. Tapi fon aku ni aku jaga pun screen protector calar jugak .. Terkena ape aku pun tak tau .. Sebab tu aku nak cari glass protector tapi tak jumpa la pulak .. Aiyoyoyo ..

Pape pun , mumy tetap sayam anak anak mumy .. Mahapkan mumy kalo mumy ganaih sangat .. Mumy tak sengaja .. Siyes ni :'(

Then blog pulak aku update dengan fon je .. Dimana ada kemahuan disitu ada penyelesaian .. Lagi pun aku memang snap gamba guna fon so memudahkan aku jugak nak upload gamba melalui fon tak perlu nak transfer2 dari fon ke lappy dari camera ke lappy .. Simple ..

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

6 comments:

  1. tringt baby kita.. tiggal kat umah satu sem masa study kat um.. balik je trus nazak. skit hati giler.

    ReplyDelete
  2. sayangkan laptop yang lama kita guna pastu rosak. kena beli baru... tapi kenangan dengan barang lama memang susah nak buang.

    ReplyDelete
  3. asus ea > kita pon hadapi masalah yg sama ni

    ReplyDelete
  4. Apa lagi update la pakai OPPO ..

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)