Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Thursday 27 November 2014

Virus Cuti Weekend

ASSALAMMUALAIKUM

google
Huwarrgghhhh .. Asal cuti je bosan asal cuti je bosan .. Tak tau nak buat ape .. Macam biasa la asal cuti aku dok je dediam dalam bilik layan muvi kat youtube .. Nak stream kang lappy tak bernyawa .. Fon kalo nak stream aku ke yang tak reti or memang takleh nak tengok muvie online .. So layan youtube jela mampu sambil menternak lemak pipi isi perut kosong sepinggan .. 

Kalo hari sabtu lak aku pegi tengok tv citer hindustan pastu mula nak fefefeeling sensorang layan whatsapp group .. Ehh .. Hahaha .. Selain tu kalo dah tahap takde kerja sangat aku tido sambil layan lagu dari lepas zohor sampai azan asar berkumandang ..

Kalo rajin aku pegi la merayau kat Tanjung Emas muar ni .. Situ je taman rekreasi yang ada .. Layan angin sepoi sepoi bahasa sampai bulu mata pun rasa berat bertan-tan .. Kalo aku jalan sorang aku tak turun kereta .. Drive thru je bak kata fastfood .. Segan aihhh nak selpi selputt .. Kalo kemaruk sangat nak selpi aku ajak mak aku skali pegi jalan kat Tanjung Emas tu .. Nak bantai selpi takde segan sangat rasa .. Ekekeke .. 

Selain tempat tu, selalu jugak la aku merayau kat supermarket yang ada kat muar ni .. Mane ada tempat nak pergi .. Kalo malas tahap gaban tu aku merayau dalam mimpi je (tidur) .. Takde ape nak buat .. Hahaha kbai ..

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

3 comments:

  1. tahun lepas kita pergi muar. jatuh cinta dengan asam pedas muar. heheh

    ReplyDelete
  2. kalau cuti2 ni golek atas katil je sambil laya drama korea hehehehe

    ReplyDelete
  3. Orang muar ke??? Papaglamz dulu sekolah kt teknik muar. Tanjung tu la tempat bermain d kala outing.. Hehe.. Once upon a time.. Wetex parade sgle tu la tmpt cuci2 mata..

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)