Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Tuesday 25 November 2014

Spoil Betul Lah ..

ASSALAMMUALAIKUM

Pepagi sampai opis macam biasa la aku pegi bukak grill bawah yang keras tu .. Aku sentak sekuat hati dengan sepenuh jiwa raga .. Orang kata kena letak minyak baru lancar .. Sape nak letak minyak? Nak letak kat bawah takpe lagi tang atas tu sape nak letak .. Bos aku busy .. Aku lak pendek aiyoyoyo .. Tambah pulak tangga takde .. Kalau lah aku ada sayap .. Ehh hahahaa .. Selama setahun aku excercise setiap pagi setiap hari tarik besi tu .. Aku rasa aku dah cukup sado .. Ekekeke ..

Okay okay .. Aku naik atas aku on internet on mesin fotostate dan paling penting aircond .. Pastikan di tahap sejuk semaksimum yang mungkin .. Dan last sekali aku pergi bilik belakang yang memang luas boleh di katakan situ lah tempat makan situ lah tempat solat .. Tang hujung pulak opkos la toilet .. Yela masa bukak grill tu kan kotor so macam biasa la aku nak basuh tangan, ayorr dah tak kelua puulakkk .. Why brother?? 
spoil gilowss .. Ape pun tak boleh (-_-)
Aku panjat tangki atas aku suspek maybe bos aku tutup kepala tangki ni .. Aku panjat atas kerusi, ehh?? Takde pulak tutupnye .. Air tak keluar apahal lak ni? Dengan pasrahnya aku turun dan aku syak pakcik kedai makan kat bawah ni dia tutup meter air .. Dulu pun macam tu jugak .. Dah lah aku tak tau meter tu kat mana .. Bos aku kata kat tuti frutti belakang opis .. Lohhh .. Kang mengulor pulak aku .. Dah dah .. Aku tak nak pikiaq panjang berjela-jela ..

Waktu rehat nak buat apa pun tak boleh ayaq takdo .. So aku mengambil keputusan jalan kat shopping kompleks kat Muar ni .. Mana ada lain dah Wetex Parade lah citer dia .. Dekat dengan opis aku .. Jalan kaki pun boleh tapi kali ni aku malas nak menyusahkan kaki aku .. Merempit jela senang .. Lagipun sambil-sambil tu situ ada ayor senang la aku nak mengerjakan apa yang patut .. 

Dimana ada kemahuan, Disitu ada Wetex ...

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

5 comments:

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)