Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Sunday 9 November 2014

Tao Kae Noi Crispy Seaweed

ASSALAMMUALAIKUM 

Kelmarin time aku keluar pegi beli glass protector tok babyboo aku ni, tekak aku pulak jenis tak paham bahasa .. Dah la aku dalam proses berjimat ni .. Aku pun turutkan la tekak aku yang teringin nak mengunyah kuaci buat senaman bibir dan gusi serta meningkatkan skill gigi aku .. Walaupun jammed jalan maklum la orang baru balik kerja kan aku sanggup jugak pegi Giant tu walaupun masa nak balik nanti kompom sekat punye .. Aku redah je .. 

Sampai Giant niat konon nak beli kuaci je leww .. Sekali aku ternampak fried seaweed yang memang sah peberet aku .. Aku dilema dah nak pilih kuaci or tae koe noi .. Cisskek ! Aku tengah berjimat memang tk la aku nak amek dedua .. Bajet RM5 je .. Nak kuaci ke seaweed kuaci ke seaweed ..
Dan finally aku pilih ...................




Haha .. Masa nak memilih ni pun aku dalam dilema lagi ni .. Lama aku tercegat kat seaweed ni sebab ada yang free tobcorn caramel dan ada yang tak .. Aku blur nak amek yg ada free tobcorn ke tak .. Kalau amek kang takut tak sedap .. Kalau tak amek kang rasa rugi pulok .. Deyy yenna ?? Psycho gile doe .. Okay finee aku amek yang ada pree la opkos .. Harga sama je pon .. Haha .. Okay dah boleh say goodbye to kuaci yang tekak aku nak sangat tadi .. Konon nak kuaci .. heh ~ Kalo dah awek tu awek jugak :3


Sampai rumah aku melahap la tobcorn dulu .. Tak rugi wehhh sodap baq ang !!! Kalau aku tak amek mesti aku rasa menyesal gila taukkk .. Mey dap ooo .. Korang torai lerr .. 

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

6 comments:

  1. fyna pun suka makan. kudapan kan. nyum.. nyum.. tahu-tahu je dah abih.

    ReplyDelete
  2. Salam singgah =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. suka ratah seaweed jugak :D

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  4. Saya pun suka Seaweed!!!!!
    Done follow. Jom lawat blog saya http://enyyusnizar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. kat banting kerepek house ada jual kerepek seaweed..sedap !!

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)