Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Saturday 29 November 2014

SHORT STORY | Nawaitu, Ilmu Dan Target

ASSALAMMUALAIKUM

Aku kumpul polower Instagram sebab aku ada target tersendiri .. Bukan suka suki .. Rasa macam takde pekdah je tenet jalan tapi tak mendatangkan hasil .. Aku mengensot dari bawah dengan hasil usaha aku sendiri .. Aku suka belajar something new dan terima kasih teramat pada yang sudi beri tunjuk ajar dan beri peluang yang sangat besar pada aku .. 

Banding duit dengan ilmu aku pilih ilmu sebab dari ilmu aku boleh create duit sendiri .. Special thanks pada yang sudi beri tunjuk ajar kat aku dari start aku kenal para blogger sampai lah sekarang .. Terutamanya individu yang banyak tolong aku tak kesah la korang baik ke tak baik ke dengan aku sebab ada ex jugak kan .. Jasa korang akan ku kenang .. Aku takkan lupa .. Takde istilah bodek pun .. Orang dah bagi ilmu takkan kita nak balas dengan najis pulak .. Biarlah apa orang kata korang tak kenal aku , aku pun tak kenal korang .. Apepun aku hargai sangat-sangat .. Thanks :)

Berape banyak thanks daaaa :3

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

3 comments:

  1. CN pun mula berblogging dari 0, sekarang slow nak naik ;)

    Jemput join segmen CN ye ;)

    http://www.cekgunorazimah.com/2014/11/segmen-bloglist-januari-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  2. Papaglamz pun mula dr zero.. Start 29 oct 14. Dh masuk 2 bLn. Masih perlu byk belajar lgi..

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)