Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Monday 3 November 2014

Zip Earphone

ASSALAMMUALAIKUM

Okay memandangkan earphone aku dah nak arwah aku nekad nak beli yang baru .. Sebelum ni aku macam biasalah, usha google dulu kalo nampak tang pelik pelik tu aku memang berminat haha .. So aku terjumpa la satu earphone ni .. Ada zip .. Aku usha jugak harga berapa .. Senang citer mampu milik la setanding harga dengan earphone lama aku .. Berbaloi dengan harga .. Walaupun aku dah pijak campak tarik tapi dekat 2 tahun jugak dia berkhidmat dengan aku .. So tak menyesal beli .. 

Kali ni aku nak try la earphone zip ni .. Setanding ke tak dengan earphone lama aku .. Sebab harga lebih kurang jugak .. Ada pelbagai warna .. Biru ada Pink ada Kuning ada Hijau ada .. Memandangkan cover phone aku dah kaler pink phone case pun pink so aku taknak la amek kaler pink dah .. 


Tadaaaaa .. Aku pilih kaler oren .. Ni pun tinggal satu .. Haishh laku bebeno .. 

Yang bestnye earphone ni kat microphone tu ada volume so kalau on call or dengar lagu tak payah capai phone dah nak kuatkan n slowkan volume .. Cukup kita kuatkan kat phone dan control volume kat earphone ni je .. 

Bukan button volume je ada .. Button on off pun ada .. Haha button ni sume aku baru tau masa test kat kedai .. Siyes lawa .. Dan sound pun best .. Puas ati sangat .. 

Jom terjah sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

2 comments:

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)