Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Sunday 16 November 2014

Aromate Tin Fresh Strawberry

ASSALAMMUALAIKUM

Ni nak citer morry .. Masa aku kepingin banget nak kunyah kuaci *tak habis-habis ngan kuaci, aku pergi la giant kat tempat aku ni .. Aku cari kuaci, bila dah jumpa kuaci, aku cari jus pulak .. Tengok abah aku suka bebeno minum Jus Mangga Pran yang aku beli tok review tu .. Tapi disebabkan instagram hot setap aku dah arwah atas kesilapan aku jugak masa tu, so biar abah habiskan .. Abah kata sedap .. Nanti la beli lagi .. Muar takde .. Tesco melaka ada .. Memang sodap la citer dia .. Giant memey tak do la citer dia .. So aku beli jus epal ..

Dapat je jus epal aku pun pergi kat tempat penyangkut untuk sangkut barang tu .. aku cari penyangkut yang jenis sticker tu yang hokk comeyy lotey tok letak kat almari mekap aku .. Bila dah jumpa aku nak keluar bayar .. Masa ontheway nak membayar tu, aku lalu kat tempat perfume kereta almari bagai .. Aku tertarik dengan satu perfume ni ..


Bau strawberry .. Kakak aku suka yang manis manis ni .. Tapi yang ni memang aku pun suka .. Aku grab 2 .. Satu untuk aku satu untuk kereta .. Bio segar mak abah aku balik kebun bila masuk kereta .. Hahaha .. Siyesly i loike the smell leww .. The smell is so sweet sweet like me hor .. ehh  :p

Motif skang ni, Aku nak beli kuaci je .. Tetiba melarat plak amek jus, penyangkut dengan perfume .. Cheh .. Kalo tak macam ni tak gegel la .. Kahkahkah !!!! Boboy jangan bebel please :'(

Kbai ..

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

5 comments:

  1. Strawberry memang bau dia lain dari yang lain.

    ReplyDelete
  2. Bau strawberry seperti rasa nak makan buah strawberry :)

    ReplyDelete
  3. sis pun tengah pikir nak guna apa untuk perfume bilik. boleh juga cuba yang nih kan. tapi kalau pompuan g shopping selalunya lain yang disenaraikan, lain dibelinya. tahu-tahu penuh ke bakul kat kaunter nanti. hehehe...

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)