Jom Terjah Entri Lepas !!

Ohsemmmm Friend's !!

Friday 7 November 2014

Mountain Dew Blue Shock !

ASSALAMMUALAIKUM

Aku memang peminat setia air mountain dew .. Selalu beli kaler purple je .. Kali ni dah ada yang baru .. Blue Shock .. Perghhh .. Beli sebab anak buah kata sedap .. Ada yang baru kaler biru .. Alang alang siang tadi aku pegi pejabat pos aku pun singgah kedai kejap nak beli air ni ha ..


 Nasib baik ada woo .. Sampai umah memey dok saboo nak merasenyeee .. Ternyata memang sedap .. Manis sikit raspberry flavour .. And .. I loike ! Biru weyy bibir ngan lidah aku bhahaha .. Tak kesah la asal sedap aku telan je janji HALAL okeyhh .. Try laa ..

Jom Terjah Sini >>> KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

No comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Jangan lupa tinggalkan jejak anda (^_^)